مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-06سياسي

خبر خوب| 62 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند


همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر از محل کمک های ستاد دیه استان و مردمی در مراسمی تعداد 62 زندانی جرایم غیر عمد در زنجان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان در مراسم آزادی 62 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زنجانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای بسیار مبارک و بی بدیلی است و هیچ انقلابی در تاریخ سراغ نداریم به عظمت انقلاب اسلامی باشد.

 رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امروز در حوزه زندان و قوه قضاییه اقدامات صورت گرفته قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست، گفت: باید قدردان این انقلاب و خون شهدا باشیم.

رییس شورای قضایی استان زنجان افزود: هر سال دو مرتبه بازدید دسته جمعی و دیدار چهره به چهره از زندان ها با زندانیان استان برگزار می شود که ایام الله دهه فجر یک روز از این ایام مبارک اختصاص به دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و قضات استان با زندانیان و بازدید از زندان داشت، امیدواریم خروجی این دیدارها و رسیدگی به مشکلات زندانیان مثبت باشد.

وی با اشاره به عفو مقام معظم هبری  با آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان اظهار کرد: دادگستری استان زنجان با فوریت بعد از دریافت دستورالعمل و تطبیق مصادیق با عنوان معیارهای عفو که نشان از رافت اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| 62 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

خبر خوب| 62 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند